Breid SnowRunner uit met Season 3: Locate & Deliver. Vervoer grote boomstammen en laat oude spoorwegen herleven in het woeste Wisconsin. Leef je uit op twee nieuwe gigamaps met drie nieuwe voertuigen, exclusieve skins, unieke missies, gespecialiseerde extra's voor het laden van stammen en meer!
De Season 3: Locate & Deliver-DLC is beschikbaar als onderdeel van de jaar-1-pas en Premium Edition, of als aparte aankoop.