Haal nog meer uit SnowRunner met Season 5: Build & Dispatch. Herstel een oude TATRA-fabriek in ere in het Russische Oblast Rostov, met twee nieuwe maps om te verkennen en twee nieuwe TATRA-voertuigen.
De DLC Season 5: Build & Dispatch is beschikbaar als onderdeel van de jaar-2-pas of als op zichzelf staande aankoop.