SnowRunner - Season 6: Haul & Hustle
De DLC Season 6: Haul & Hustle is beschikbaar als onderdeel van de jaar-2-pas. Je hebt de basisgame SnowRunner nodig om te kunnen spelen.
Verken ruig nieuw terrein in SnowRunner Season 6: Haul & Hustle. Deel de lakens uit op twee grote maps met twee stevige nieuwe voertuigen en zet een basis op in de koude wildernis van het Amerikaanse Maine.