SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer
De DLC Season 7: Compete & Conquer is beschikbaar als onderdeel van de jaar-2-pas. Je hebt de basisgame SnowRunner nodig om te kunnen spelen.
Rij bloedstollende proeven in Season 7: Compete & Conquer. In dit seizoen maak je kennis met twee gloednieuwe voertuigen in de Amerikaanse staat Tennessee, waar je een nieuwe spelwereld vol activiteiten wacht. Daag je vrienden uit in race-uitdagingen of rij tijdritten in je eentje!