Breid je SnowRunner-garage uit met het Wolf Pack, een collectie van Western Stars nieuwste en meest veelzijdige trucks! Krijg de 57X, de 47X en een 47X-variant, plus exclusieve uiterlijkitems in één enkel DLC-pakket!
Kruip achter het stuur van 3 pas onthulde machtige machines van Western Star en profiteer van hun befaamde veelzijdigheid bij al je SnowRunner-opdrachten.
Je hebt de basisgame SnowRunner nodig om te kunnen spelen. Het Western Star Wolf Pack is niet inbegrepen bij de jaar-1-pas of jaar-2-pas.