Snufkin: Melody of Moominvalley - Fuddler's Courtship
In dit hartverwarmende romantische verhaal heeft nieuwe vriend Fuddler wat hulp nodig om zijn gevoelens te uiten.
Ga met Snufkin en zijn beste vriend Moomintroll op een kampeertrip diep in het bos, voordat de winter zijn intrede doet. Wat een ontspannend uitstapje voor twee had moeten worden, verandert in een chaotische romantische reis met vele oude en nieuwe vrienden.
Snufkin: Melody of Moominvalley - Fuddler’s Courtship is een compleet nieuw kleinschalig avontuur boordevol fantastische ontmoetingen, dat zich afspeelt tegen een achtergrond van herfstige aquarelkleuren.
● Kamperen: De vrienden in Moominvalley hebben opnieuw de hulp van Snufkin en zijn beste maatje Moomintroll hard nodig. Begin aan dit kleinschalige avontuur met een cast van je favoriete personages en maak nieuwe vrienden in een reis vol verrassingen.
● Op de juiste knoppen drukken: Ontmoet de charmante maar verlegen Fuddler en help hem zijn hart volgen tijdens een ontdekkingsreis door de complexe wereld van liefde en romantiek in Moominvalley.
● Er hangt iets in de lucht: Er hangt spanning in de lucht wanneer de blaadjes van kleur veranderen en de herfst met al zijn pracht en praal wordt verwelkomd n Moominvalley. Beleef samen met Snufkin een sfeervol avontuur.