De wereld van Monster Hunter komt in aanraking met Sonic Frontiers in de Monster Hunter Collaboration Pack! Ga in stijl op avontuur met de Hunters Rathalos-outfit en de Felyne's Rathalos-outfit. En geniet dan van een welverdiende rustpauze met je Hunters barbecueset.