In de spookmodus heb je de mogelijkheid om onzichtbaar te worden en te verbergen, maar je kunt alleen maar chomp als je zichtbaar bent. Een opwindende modus die stealth en sluipen, verstoppertje toevoegt, aan de klassieke chomp en achtervolging, die hele nieuwe lagen strategie toevoegt.