Team Rocket-pet en -outfit
Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op het uniform van Team Rocket uit de Pokémon-serie. Ze kunnen niet om je heen in die zwarte kleren met die grote R erop. In plaats van dat je je Pokémon het laat uitvechten, zul je deze keer echter zelf het vuile werk moeten opknappen als Mii-bokser!