Je kunt nu de hoed voor Mii-vechters kopen die is gebaseerd op Teddie uit Persona 4! Voor Teddie was zijn lichaam onontBEERlijk, maar met zijn hoed kun je net doen alsof je hem bent. Sensei trapt er sowieso niet in, maar Yosuke misschien wel!