Klassieke Leo-skin
Deze content is onderdeel van de Teenage Mutants Ninja Turtle Mutants Unleashed Season Pass. Als je al in het bezit bent van de Season Pass, let dan op dat je niet twee keer dezelfde aankoop doet.