TerraTech - Valkgenesis
Het skinpakket Valkgenesis voor Hawkeye en Venture is geïnspireerd op de snelste dieren op aarde. Met strakke, aerodynamische blokontwerpen en roofvogelmotieven krijgen je technische middelen een stoere nieuwe look wanneer je de wereld via lucht of land verkent.