Ga op reis en bouw een rijk op aan de zee!
Townsmen - A Kingdom Rebuilt: The Seaside Empire DLC zit boordevol geweldige features. Geniet van de nieuwe mediterrane omgeving, bouw een haven langs de kust om je handel te vergroten en stort je in de gloednieuwe verhaalevenementen. Maar wees gewaarschuwd: je wordt misschien gedwongen om moeilijke beslissingen te nemen die grote consequenties kunnen hebben...
The Seaside Empire DLC voegt ook meer diepgang toe met de introductie van moeilijke morele keuzes en beslissingen tijdens de nieuwe korte verhaalevenementen. Stuur je dorpelingen op expeditie en avontuur, of help ze met hun dagelijkse leven in een middeleeuwse stad. Krijg te maken met nieuwe rampen en weersverschijnselen. Luister naar ontspannende nieuwe tracks en droom weg in de omgeving van de mediterrane kustlijn.