Turbo Titans Car Pack
De Turbo Titans Car Pack zorgt voor een hoop adrenaline in Beach Buggy Racing 2: Island Adventure, waarbij je een vloot van vijf geweldige voertuigen krijgt. Elke machine is ontworpen met een eigen, unieke persoonlijkheid: hét ingrediënt voor nieuwe race-ervaringen en -tactieken in dit nieuwe, verfrissende spel.
Alle nieuwe auto’s zijn al ontgrendeld, dus je kunt er meteen mee racen! Voltooi voertuigmissies om een exclusieve gouden skin te ontgrendelen voor elke auto en schep er ook flink over op als je die skin eenmaal hebt.