Two Point Hospital: Exhibition Items Pack
Wat is kunst? Tuurlijk, dat zijn schilderijen en standbeelden en dat soort dingen. Maar wat is kunst nou... werkelijk? In plaats van die diepgaande discussie aan te gaan, hebben we ons antwoord samengevat met een prachtige verzameling voorwerpen.