De Citroën DS3 RX is een krachtig monster. Hij combineert kracht met ongelooflijke wendbaarheid zodat je met enorme snelheden de bocht om kunt. Deze oorlogsmachine temmen vergt hart en passie. V-Rally Cross-fans gaan dol zijn op zijn uitzonderlijke grip op zowel asfalt als onverharde weg.