Vale of the Wild
Vale of the Wild introduces 54 brand new Advancement Cards and 18 Vale Cards, as well as 8 Leader Cards to Mystic Vale!
Vale of the Wild also introduces a new mechanic in the form of Leaders. Players are dealt two leaders at the start of the game, which they’re able to choose between. Each leader has a different set of abilities and resource benefits, so choose a leader that matches your playstyle! Each leader has a starting side and can be upgraded to become even more powerful!
Looking to increase your strategic options and ways to play Mystic Vale? Pick up this expansion now!