Visitors From Afar-Pakket
Een nieuw hoofdstuk, nieuwe personages en zelfs een nieuwe mannelijke en vrouwelijke vrijgezel wachten op je in het Visitors From Afar-pakket! De Verne Trading Company is hier en wil maar al te graag een winkel openen! Maar een nieuw bedrijf beginnen, gaat niet zonder slag of stoot! Met welke onverwachte knelpunten krijgen je nieuwe gasten te maken? Worden ze winstgevend of blijven ze in het rood staan? Werk samen om hun nieuwe merk in heel Anthos te lanceren!