WRC 8 - Alpine A110 (1973)
De Alpine A110 is de eerste auto die in de moderne tijd het wereldkampioenschap rally heeft gewonnen. In de jaren zeventig boekten vele topcoureurs successen achter het stuur van deze Berlinette. De wendbare en snel reagerende Alpine A110 heeft ongelofelijk veel grip en is vooral heel goed in het bochtenwerk.