Winter Pack
Het sneeuwt in Poster District, download dus het Runbow Winter Pack om twee nieuwe kostuums te krijgen: de Arctische outfit en de Sneeuwsportoutfit. Laat je hart ook sneller slaan met een gloednieuw muzieknummer, "You Sleigh Me!” Je zal er het hele seizoen energie en vreugde uit putten.