Geef vol gas met Super Hang-On! Dit zeer populaire speelhal-/racespel uit 1987, het vervolg op de SEGA-klassieker Hang-On, stelt je motorrijvaardigheid scherp op de proef. Race over 48 uitdagende circuits op vier continenten en ontdek de sensatie van echte speelhalgameplay. Scheur langs checkpoints in een race tegen de klok en tegen de andere deelnemers. Voel de spanning van het motorracen en verdien een plek aan de top van het klassement in deze niet te missen klassieker!