Waanzinnige 8-bit actie voor op je Game Boy Advance, dat is Castlevania. Deze klassieke NES titel plaatst jou in de schoenen van Simon Belmont die de strijd aangaat met de duivelse Graaf Dracula en zijn bloeddorstige leger dat regelrecht uit een nachtmerrie lijkt te zijn weggelopen. Vampieren, zombies en mummies krijgen stuk voor stuk met je zweep te maken, dus verlies je trouwe wapen geen moment uit het oog. Maar pas op - het bloed kruipt immers waar het niet gaan kan...