De beroemde futuristische raceserie die begon op de Super Nintendo doet nu op supersonische kracht de Game Boy Advance aan!
F-Zero: Maximum Velocity brengt je gloednieuwe voertuigen en unieke parcours vol dodelijke haarspeldbochten, misselijkmakende snelheidsboosts en zwaartekracht-tergende sprongen.
Krijg de 20 verschillende banen en vier moeilijkheidsniveaus in de vingers terwijl je jezelf een weg omhoogwerkt door de rangen van beginneling tot F-Zero-kampioen!