Pak belletjes op om handige extra’s te gebruiken zoals raketten, een schild, en zelfs een bonus waarmee je je tegenstanders in varkens verandert! Maak gebruik van sluiproutes en speel verborgen circuits en personages vrij terwijl je probeert om de snelste en gekste coureur op het circuit te worden!