Kuru Kuru Kururin
Er is geen plaats voor nervositeit en trillende handen in deze zeer uitdagende behendigheidsgame. In Kuru Kuru Kururin bestuur je een roterende helikopter die uiterst voorzichtig door een labyrint met steeds nauwer wordende gangen moet worden geloodsd.
Op weg naar het einddoel moet je muren en obstakels ontwijken, anders verlies je kostbare tijd en levens. De beginlevels zijn eenvoudig, maar al gauw kom je bewegende machineonderdelen, zwevende pinnen en allerlei andere gevaren tegen. Kuru Kuru Kururin zul je niet gauw wegleggen als je eenmaal begint te spelen.