Stel je Medabots samen uit honderden verschillende Meda-onderdelen en bedenk je eigen tactieken voor meerdere Medabot Robogevechten. Een gigantisch avontuur vol met mysteries en intense Robogevechten wacht op je!
De Metabee-versie bevat exclusieve Meda-onderdelen en medailles die alleen in dit spel te vinden zijn.