Mega Man & Bass
Mega Man en zijn rivaal Bass staken de onderlinge strijd om gezamenlijk een nieuwe dreiging te verslaan. King, een door Dr. Wily gebouwde robot, heeft zich tegen zijn maker gekeerd en is van plan een onverslaanbaar robotleger te creëren.