Mega Man Battle Network 3 White
Sluit je aan bij de heldhaftige Lan en zijn virtuele alter ego Mega Man.EXE voor een volgend avontuur in cyberspace. Het duo doet mee aan een NetBattle-toernooi waar ze de plannen ontrafelen van een kwaadaardige organisatie die het netwerk over wil nemen.
In Mega Man Battle Network 3 White, deels RPG, deels strategiespel, leid je Mega Man over virtuele slagvelden, versla je vijanden en verbeter je zijn vaardigheden.
De speciale Giga Class Chips zijn exclusief voor de White-versie. Elke versie heeft zijn eigen unieke personages, eindbazen en verrassingen.