Mega Man Battle Network 4 Blue Moon
Lan en zijn virtuele alter ego Mega Man.EXE worden geconfronteerd met gevaar van twee kanten: een asteroïde die op de aarde afstormt, en een mysterieuze NetNavi die het netwerk bedreigt. Ondertussen moet het duo hun vaardigheden bewijzen in een nieuw NetBattle-toernooi.
Mega Man Battle Network 4, deels RPG, deels gevechtssimulatie, wordt uitgebracht in twee verschillende versies: Blue Moon en Red Sun. Iedere versie heeft een afzonderlijke verhaallijn, vijanden, Battle Chips, en verbeteringen om te ontdekken.
Verzamel Battle Chips om je strategieën te kiezen, en activeer het nieuwe Soul Unison-systeem om speciale vaardigheden te bemachtigen.