Mega Man Battle Network
We schrijven de toekomst, en de jonge held Lan gaat met zijn Personal Exploration Terminal (PET) de strijd aan tegen de misdaad. Maar Lans PET is geen gewone avatar; het is Mega Man.EXE, een cyber-identiteit die het door misdaad vergeven netwerk infiltreert om verwoestende computervirussen tegen te gaan!
Versla virussen in realtime en vergaar Battle Chips: data die waardevolle wapens en kritische systeeminformatie bevatten. Je kunt in totaal meer dan 175 Battle Chips verzamelen. Help Lan en Mega Man.EXE bij het terugbrengen van rust en orde op het netwerk!