Metroid
Voor Prime en Fusion was er Metroid... Herontdek Samus Arans klassieke eerste avontuur, met Metroid als NES Classic op de Game Boy Advance. Infiltreer Zebes, de thuisplaneet van de Space Pirates, en reken af met de dreiging van het Mother Brain! Dring diep door in het vijandige gebied en verover upgrades voor je pak zoals de Morph Ball en Ice Beam en behoed het universum voor de ondergang.