Een mysterieuze golf van gekleurde blokken dreigt wederom de wereld te bedelven. Enkel de heldhaftige Mr. Driller kan de boel redden! Of toch niet? Er is een rivaliserende ‘driller’, namelijk Anna Hottenmayer!
Of je nu speelt als Mr. Driller of Anna, het doel blijft gelijk: boor je een weg naar buiten, ontwijk vallende blokken en houd via capsules je zuurstofvoorraad op peil. Je boorvaardigheden worden in drie spelstanden op de proef gesteld: Mission Driller, Endless Driller en Time Attack Driller.