Virtual Kasparov
Virtual Kasparov biedt Game Boy Advance spelers een geweldig schaakspel, met een single player Story mode en ook met multiplayer opties.Genoemd naar Garry Kasparov, de Russische grootmeester, biedt Virtual Kasparov een lange verhaalmode die zelfs ervaren spelers uitdaagt. Gelukkig kunnen beginners waardevolle vaardigheden leren in een uitgebreid leerprogramma.Je reist de wereld rond en daagt 31 fictionele computergestuurde tegenstanders uit. Op weg om wereldkampioen te worden net als Kasparov zelf, krijg je inzicht in de unieke strategie en stijl van elke rivaal.Geen enkel schaakspel zou volledig zijn zonder dat je een menselijke tegenstander zou kunnen uitdagen. Virtual Kasparov geeft je die kans in zowel het Single Pak en het Multi-Pak spel. Een standaardspel vereist twee Game Boy Advances, een Game Boy Advance Game Link snoer en één Game Pak (spelcassette), maar voor een volledige reeks van mogelijkheden zijn twee Game Paks (spelcassettes) vereist. Twee mensen kunnen ook elkaar afwisselen met een enkele Game Pak (spelcassette) en een Game Boy Advance.Er is bovendien een indrukwekkende reeks met opties die 12 schaakborden bevat. Er worden zelfs twee borden gepresenteerd in een 3-dimensionaal isometrisch aanzicht.Virtual Kasparov is een uitgebreid schaakspel dat de ideale metgezel kan zijn op lange treinreizen.