Vertrek op een uniek rollenspelavontuur! In Legend of the River King krijg je als jonge visser de taak een mystieke vis de vangen om je zieke zus te genezen.
Je kunt ook een vis als huisdier houden en hem zien groeien, en zelfs tot een andere soort zien evolueren.
Het is een waterig avontuur dat je moed en vaardigheden test. Pas op dat je geen bot vangt!