METAL SLUG 4
Metal Slug 4 is het vijfde deel van de Metal Slug-serie. Kies uit vier verschillende huurlingen en bestrijd de terroristengroep “Amadeus”. Spring en schiet je behendig een weg door de vijanden heen en pak voorwerpen op om je wapens te hervullen.
Net zoals in de vorige delen, kun je voertuigen besturen en keihard vechten tegen vijanden. Metal Slug 4 introduceert daarnaast het compleet nieuwe “Metallish System”± een interessant bonus-scoresysteem dat het spel een nieuwe wending geeft. Ook zijn er nieuwe voorwerpen en personages waardoor Metal Slug compleet vernieuwd aanvoelt.