SENGOKU 3
Sengoku 3 is een zijwaarts scrollend actiespel dat oorspronkelijk werd uitgegeven in 2001. Selecteer een van de vier basispersonages en ga op avontuur over de hele wereld terwijl je kwaadaardige geesten die zijn ontwaakt door de rode maan vernietigt.
Dit vervolg biedt een vernieuwde speldynamiek dankzij de ninja (shinobi)-meter, die wanneer hij vol is, je verschillende Ninja Art-aanvallen laat uitvoeren tegen je vijanden. Dit nieuwe systeem laat je zowel gewapende als ongewapende aanvallen gebruiken om zodoende combo’s te creëren en uit te voeren, waarmee je de aanvalskracht van je personages vergroot. Gebruik krachtige Ninja Arts en combo’s om je vijanden te vernietigen in dit actievolle laatste deel van deze epische serie.