Shock Troopers: 2nd Squad is een militair actiespel dat voor het eerst werd uitgegeven in 1998. Kies een van de vier huursoldaten en baan je al vechtend een weg langs hindernissen door te springen en te schieten met verschillende wapens om te voorkomen dat een megabedrijf de macht overneemt.