De NES-klassieker City Connection is een actievol racespel waarin je over alle snelwegen op de wereld racet!
Nadat je hebt ingebroken in een New Yorkse verfwinkel, spring je achter het stuur van een aangepaste wagen en kies je het hazenpad. Ontwijk vervelende katten terwijl je probeert om uit handen te blijven van de altijd aanwezige politie die alles op alles zet om jou met gierende banden tot stilstand te brengen.
Gebruik olievaten en halsbrekende sprongen, schud je achtervolgers af en reis over de hele wereld van New York naar Japan in dit spannende speelhalspel!