EarthBound Beginnings
Ontdek hoe de EarthBound-legende begon, in deze nooit eerder uitgebrachte vertaling van de Japanse RPG-klassieker die bekendstaat als Mother.
Het verhaal van deze game is bedacht en geschreven door de beroemde Japanse schrijver Shigesato Itoi. EarthBound Beginnings geeft een ongewone en gedurfde draai aan het RPG-genre. De game speelt zich af in een hedendaagse setting waarin jonge helden in plaats van zwaarden en magie gebruikmaken van huisraad en psychische krachten.
EarthBound Beginnings is komisch, dramatisch en aangrijpend, en een aanrader voor EarthBound-fans, of iedereen die op zoek is naar een eigenzinnige RPG!