Hogan's Alley
Speel als een agent in training en ga de moeilijkste schietbaan ooit op. Zet je reactievermogen op scherp en knal de boeven neer, terwijl je de onschuldige burgers probeert te vermijden. Hogan's Alley kon oorspronkelijk worden gespeeld met de NES Zapper, maar je kunt de game nu spelen met de Wii-afstandsbediening*, waarmee je snel en precies zult kunnen schieten.
Er zijn twee verschillende spelstanden om je vaardigheden te beproeven tegenover de kartonnen doelwitten, die ronddraaien of achter obstakels vandaan springen. In een derde stand kun je voor de lol je sluipschuttersvaardigheden beproeven door te proberen blikken in de lucht te houden.