Mappy-Land
Mappy-Land is het vervolg op de gelijknamige speelhalklassieker, dat exclusief voor de NES is uitgebracht. De hoofdrol is weggelegd voor de muis Mappy die cadeautjes voor zijn nieuwe familieleden moet verzamelen. De Mewkies zijn hier echter niet van gediend en doen er alles aan om roet in het eten te gooien.
Loods Mappy door acht werelden, elk met een thema zoals het Wilde Westen en een spookstad. Verzamel cadeautjes, zoals een ring voor zijn verloofde Mapico en honkballen voor zijn zoon Junior. Elke wereld kent verschillende uitdagingen, al dan niet verborgen doorgangen en vervelende Mewkies die je op allerlei manieren kunt verslaan.