Stap in het ruimteschip Caesar en versla de kwaadaardige Starbrain en zijn leger in dit klassieke schietspel uit het NES-tijdperk.
Star Soldier was het begin van de langlopende reeks van Soldier-games van Hudson Soft. Bestuur je ruimteschip door 16 levensgevaarlijke levels verdeeld over een gigantisch ruimtestation terwijl je krachtcapsules verzamelt om je vuurkracht, snelheid en schilden te verbeteren.
Vernietig vijandelijke aanvalsgolven of vlieg onder het ruimtestation om inkomende projectielen te ontwijken. Voltooi elk level om uiteindelijk de confrontatie aan te gaan met Starbrain.