RECCA is een razendsnel schietspel dat het uiterste van de NES vergde. Het werd door Naxat Soft ontwikkeld ter gelegenheid van hun Summer Carnival-toernooi in 1992.
Schiet je een weg door de levels waar horden vijanden de dienst uitmaken en verzamel voorwerpen die je primaire en secondaire wapens versterken. Creëer een schild of een plasmabom door een schot op te laden.