De buitenaardse en oorlogszuchtige Red Falcon is terug! Hij leek te zijn verslagen door de heldhaftige strijders Mad Dog en Scorpion, maar hij heeft een leger van kwaadaardige volgelingen gevormd om de aarde aan te vallen.