Er zijn weinig sporten zo snel en intens als trefbal. Dit simulatiespel voor de NES brengt je al die spanning en sensatie zonder de blauwe plekken!
In de World Mode speel je als Team USA en moet je op weg naar het wereldkampioenschap rivaliserende teams verslaan. Maar pas op: bepaalde teams maken gebruik van venijnige obstakels op hun velden, zoals spekglad ijs of moerassen.
Speel tegen een vriend in Versus Play, of gooi alle regels overboord en kies voor Bean Ball, geschikt voor zowel een als twee spelers.