6180 the moon
6180 the moon is een platformgame met een unieke gameplay. Maak gebruik van het onderste en bovenste scherm om enorme sprongen tussen de beide beeldschermen te maken. Dit leidt tot enorme sprongen en je hoeft niet bang te zijn dat je te pletter valt.
Naast de unieke gameplay biedt 6180 the moon een unieke verhaallijn. De zon is verdwenen en de maan gaat op reis om hem te vinden. Gaandeweg kom je levensgevaarlijke levels tegen en kom je tot verhelderende inzichten.