CUP CRITTERS
In CUP CRITTERS moet je de zwaartekracht manipuleren om die gekke ballen in de bekers te houden. Naarmate je verder gaat, wordt je score hoger en worden de trucjes moeilijker. Veel plezier voor zowel gewone spelers als voor gevorderde spelers!