Hit Ninja
In deze arcadegame moet je alle doelwitten raken met je shuriken. Verbeter de doelscore in ieder level om een legendarische ninja te worden! De intuїtieve en grappige gameplay wordt gaandeweg steeds moeilijker. Maak kennis met de kleurrijke 3D-graphics en de Japanse setting.