Hyperlight EX
Hyperlight EX is een intense actiegame waarin je een ruimteschip bestuurt waarmee je het opneemt tegen talloze buitenaardse monsters. Met je schip kun je sneller dan het licht reizen, waardoor dit het ultieme wapen is.
Versla vijanden door ze op hoge snelheid met je schip te rammen! In de game vind je ook allerlei bonussen, wapens en wezens die je helpen om de uitdagingen te overwinnen, zoals gevechten tegen angstaanjagende eindbazen die zich schuilhouden in de donkerste uithoeken van het universum!