TABLE TENNIS INFINITY
Speel altijd en overal pingpong met TABLE TENNIS INFINITY! In deze handheldgame beweeg je je batje met het touchscreen om de ballen te raken. De snelheid stijgt naarmate je score oploopt. Deze game biedt eindeloos plezier voor iedereen!